Gisterenavond terug gekomen van onze zevende keer Corfu bungalow! We realiseren ons steeds weer opnieuw hoe bijzonder gastvrij Erwin en Raf steeds weer zijn; bij aankomst de hapjes en drankjes staan klaar. De huisjes zijn weer mooi geschilderd en er zijn nieuwe terrassen deze winter gemaakt!
De douche is altijd warm en de bedden liggen heerlijk!
Kortom, genieten elke keer weer!
Tot volgend jaar lieve mensen????
Hanneke
schreef op 17 mei 2018
Even geduld...