Naar heeeel veel leuke en goede verhalen gehoord te hebben zelf ook maar eens mee gegaan naar Raf en Erwin. Kan er eigenlijk heel kort over zijn en zeggen dat je vanaf moment van landen een compleet relaxte vakantie hebt op een super leuke plek! Jullie zijn geweldig en gezellig! Tot volgend jaar! ????????
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.