Wat een gave meivakantie hebben wij gehad! Een super mooie werk/relaxvakantie, althans voor Roel (kijk maar eens naar het mooie beeld bij het zwembad!). Raf en Erwin, jullie zijn ontzettend lieve en gastvrije mensen die iedereen op hun gemak stellen. De meiden hebben het fantastisch gehad, zo erg zelfs dat er op het vliegveld tranen vloeiden!
Bedankt voor een tegekke (en veel te korte week) en alles wat jullie ons hebben laten zien en ervaren. we komen zeker nog een keer terug lieverds!
Tamara, Roel, Eva en Hannah
schreef op 22 juni 2017
Even geduld...