Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht in het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Hanneke schreef op 12 juni 2017
Weer heerlijk genoten in ons "paradijsje" op Corfu. We waren er van 17 t/m 31 mei en hebben lekker weer gehad. Soms wat bewolking maar dat gaf ons de gelegenheid om het eiland verder te verkennen. Zo zijn we ook naar Lefkimi geweest in het zuiden. De gastheer en vrouw Erwin en Raf verwelkomden ons weer met lekkere hapjes en drankjes en het huisje was weer perfect opgeknapt na vorig seizoen. Kortom..... we willen gauw wÊÊr gaan. ???? Lieve groeten van Rob en Hanneke Uit Waalwijk
Even geduld...