Weer heerlijk genoten in ons "paradijsje" op Corfu. We waren er van 17 t/m 31 mei en hebben lekker weer gehad. Soms wat bewolking maar dat gaf ons de gelegenheid om het eiland verder te verkennen. Zo zijn we ook naar Lefkimi geweest in het zuiden. De gastheer en vrouw Erwin en Raf verwelkomden ons weer met lekkere hapjes en drankjes en het huisje was weer perfect opgeknapt na vorig seizoen. Kortom..... we willen gauw wÊÊr gaan. ???? Lieve groeten van Rob en Hanneke Uit Waalwijk
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.