Wij waren afgelopen zomer een weekje bij Erwin en Raf en vonden het er geweldig. Het is de ideale combinatie van privacy en gezelligheid. De sfeer is ongedwongen uitnodigend. Onze zevenjarige dochter vond daardoor heel makkelijk aansluiting bij de andere kinderen
De bungalow is heerlijk, en ook de ligging. Je bent zo bij heel mooie stranden. En ook s avonds even een hapje doen in het sfeervolle Corfu stad is prima te doen. In een kwartiertje ben je er. Kortom, een absolute aanrader!
Nathalie Huigsloot
schreef op 24 september 2016
Even geduld...