Lieve Erwin en Raf, vandaag twee weken geleden kwamen we thuis na 10 super dagen bij jullie! Iedere dag nog denken we terug aan die heerlijke tijd. Volgend jaar komen we weer maar dan 14 dagen! We zijn al aan het aftellen... 😀
Tot snel,
Dick en Astrid
Astrid
schreef op 16 juli 2016
Even geduld...