Na 14 jaar van beloven dat ik een keer zou langskomen heb ik de stoute slippers aangetrokken. Bah wat was het vervelend..... Lieve Raf en Erwin het was heerlijk!! Na een zware periode had ik een weekje niets nodig en dat heb ik ook gehad!! Heerlijk huis met alles er op en eraan! Super zwembad en leuke restaurants in de omgeving. Overdag lekker naar het strand geweest en 's avonds lekker eten en drinken. Voor volgend jaar heb ik al weer een week gepland en Willem komt ook weer mee! Lieffies, tot snel xxxxz
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.