Samen met Jeroen, Trees en Maud een heerlijke tijd gehad in respectievelijk een huisje en penthouse: allebei even comfortabel en superproper - zeker naar Griekse maatstaven. Hele fijne ontvangst met heerlijke hapjes van gastheer Erwin. De gastvrijheid, vriendelijkheid en gezelligheid die Erwin en Raf uitstralen รจn waarmaken zijn hartverwarmend. Geen gezeik en geen gedoe hier, alleen maar ontspannen op een fantastische plek op een ongerept eiland. Er zit niets anders op dan dat we snel een keertje terugkomen!????
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.