Raf en Erwin, we hebben drie heerlijke dagen gehad op jullie prachtige plek. Huisjes dik in orde, zwembad heerlijk, locatie is super, en zeker niet als laatste jullie gastvrijheid! Super bedankt en tot zeker nog een keer, een aanrader!
Groetjes Loek Jeanette en Isa
Loek Bartelings
schreef op 9 mei 2016
Even geduld...