Alle mooie, gezellige, leuke en lekkere herinneringen zijn nog vers want wij zijn gister pas terug gekomen van wederom een heeeeeeeerlijke vakantie met alles erop en eraan. Het is en blijft thuiskomen op Corfu in jullie paradijsje, we hebben van alles genoten, zeker ook van jiullie gastvrijheid.......het was TOPPIE xx
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.