Net terug van twee heerlijke weken Corfu, waar we verbleven in het kleine paradijsje van Erwin en Raf. De hooggespannen verwachtingen vooraf, zijn waar gebleken; het is er werkelijk zo mooi als deze website doet voorkomen.
Erwin en Raf doen er alles aan om het je naar de zin te maken en ook de overige gasten waren uiterst vriendelijk. Iedereen hield volop rekening met elkaar, iets dat inderdaad gekoesterd moet worden zoals een voorganger in dit gastenboek schreef. Het feit dat "de ma**a" dit plekje nog niet ontdekt heeft, is mogelijk ook direct de kracht en charme. Ook dochter van 1,5 jaar heeft een fantastische tijd gehad. Als ze kon praten had ze dat zeker verteld. Wij zijn nog nooit twee keer naar eenzelfde bestemming geweest op vakantie, maar wie weet wordt dit de eerste. Bedankt voor de fijne tijd!
Jordy, Lucie en Nora
schreef op 22 juni 2015
Even geduld...