Lieve Erwin&Raf,
Wat een leuke tijd hebben wij bij jullie gehad. Jullie parkje is helemaal top. Het was genieten met hoofdletters. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien, het eiland is schitterend, zonovergoten dagen,het eten overheerlijk...maar jullie maken het verschil. Jullie ongedwongen gastvrijheid is hartverwarmend. Niets moet maar alles kan. Heerlijk relaxed. De avonden aan de stamtafel met de andere gasten zijn onvergetelijk. Voor ons voelde het als een warm nest.We hopen dan ook zeker volgend jaar terug te komen.
Liefs Ries & Romana xxx
Richard & Romana
schreef op 30 juli 2015
Even geduld...