Onlangs 10 heerlijke dagen doorgebracht bij Erwin en Rafaela . Wat een bijzonder mooie plek. We hebben genoten van Corfu . De bungallow, het zwembad, de rust en niet te vergeten de gastvrouw en gastheer, allemaal perfect. Heel erg bedankt voor jullie goede zorgen en gezelschap! Het is een aanrader !!!
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.