Erwin en Raf,
Heel erg bedankt voor de fijne week en voor de service en de gastvrijheid. We wisten niet waar we terecht zouden komen maar het heeft al onze verwachtingen overtroffen. Corfu is een prachtig eiland en jullie locatie is een waar paradijsje.Wat een rust!
De huisjes zijn zeer compleet ingericht,schoon en goed verzorgd.
Zoals Joop zegt.. van paraplu tot pleisters,aan alles is gedacht.
We komen zeker terug en bevelen jullie aan bij anderen.
Lieve groet, Joop en Marrie
Joop en Marrie
schreef op 5 juli 2015
Even geduld...