Dag Raf en Erwin,
Mitzie en ik zijn jullie zeer dankbaar voor al jullie gastvrijheid, warmte en aandacht. Wij genieten nog steeds en maken reclame voor jullie.
Liefs, Joop.
Joop de Bruin
schreef op 14 mei 2015
Even geduld...