hoi RAF en Erwin, het feit dat we we in september 2015 weer bij jullie terug komen zegt iets over het plezier dat we beleeft heb aan onze vakantie in okt. 2014. Nu ook weer een paar dagen samen met de verschrikkelijke Rob en zijn Hanneke en daarna genieten van jullie gastvrijheid en jullie mooie eiland. Ik brouw wel wat nieuwe
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.