Erwin en Raf
schreef op 20 februari 2015
Beheerdersantwoord van: corfubungalow
Lieve mensen,
We hebben alle berichten nog eens gelezen, hartverwarmend!
Iedere dag zijn we weer bezig met onderhoud en nieuwe klusjes om het verblijf nog aangenamer te maken.
Nou deden we het ieder jaar altijd weer beter -daarom is enkele jaren geleden het penthouse erbij gekomen, dat moest wel- nu wordt dit jaar zeker meer succesvol, de boekingen stromen binnen! Leuk om straks de bekende vrienden weer te zien en nieuwe gasten met hun ervaringen en verhalen.
Wij wensen iedereen een fijn voorjaar en hopen om gauw weer het glas te heffen met bijbehorende hap!
Yamas! Erwin en Raf.
We hebben alle berichten nog eens gelezen, hartverwarmend!
Iedere dag zijn we weer bezig met onderhoud en nieuwe klusjes om het verblijf nog aangenamer te maken.
Nou deden we het ieder jaar altijd weer beter -daarom is enkele jaren geleden het penthouse erbij gekomen, dat moest wel- nu wordt dit jaar zeker meer succesvol, de boekingen stromen binnen! Leuk om straks de bekende vrienden weer te zien en nieuwe gasten met hun ervaringen en verhalen.
Wij wensen iedereen een fijn voorjaar en hopen om gauw weer het glas te heffen met bijbehorende hap!
Yamas! Erwin en Raf.
Even geduld...