We kunnen oneindig blijven schrijven of ons 2e thuis in Kato Korakiana, en dat doen we dan ook. Het was weer geweldig, heerlijk, en bere gezellig. Raf en Erwin jullie zorgzaamheid, humor, gezelligheid en kookkunsten gaan echt noooooooit vervelen en we komen natuurlijk ook graag weer terug, voor de zoveelste keer!! Corfubungalow is een paradijsje en het dorpje is heel authentiek met z'n lieve leuke bewoners......efgaristo maar weer he.....dikke kus van ons xx
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.