Afgelopen juli jl. 2 weken op vakantie geweest bij Erwin en Raf. Het was in รฉรฉn woord fantastisch. In het huisje ontbrak het ons aan niets en het parkje is super mooi aangelegd. Op loopafstand zijn de restaurantjes en lokale supermarkt. Het is super handig wanneer je een auto wilt huren dit via Erwin zo kan regelen. Wij hebben 2 hele fijne weken beleefd op Corfu en gaan zeker weer terug naar dit mooie plekje!!!!!
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.