Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht in het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Mariรซlle schreef op 9 september 2014
Afgelopen juli jl. 2 weken op vakantie geweest bij Erwin en Raf. Het was in รฉรฉn woord fantastisch. In het huisje ontbrak het ons aan niets en het parkje is super mooi aangelegd. Op loopafstand zijn de restaurantjes en lokale supermarkt. Het is super handig wanneer je een auto wilt huren dit via Erwin zo kan regelen. Wij hebben 2 hele fijne weken beleefd op Corfu en gaan zeker weer terug naar dit mooie plekje!!!!!
Even geduld...