Hallo Erwin, Raf en andere lezers,
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Corfu.
Niet alleen is Corfu een mooi eiland ook de accommodatie was super.
Het is fijn om op loopafstand je brood te kunnen halen en dat jullie Erwin en Raf advies kunnen geven over het huren van een scooter/auto of boot.
De 10 dagen die wij zijn geweest waren zo om en we missen Corfu, de gezelligheid, het zwembad en het lekkere eten nog iedere dag!
Hopelijk tot snel!
Desiree
schreef op 18 augustus 2014
Even geduld...