Beste Erwin & Raf,
Dank voor een heerlijk week op jullie mooie plek!
Jullie bungalows zijn top en ondanks dat weer ongewoon tegenviel was jullie gastvrijheid een warm welkom voor ons en onze zonen. We zijn heerlijk uitgerust en hebben als gezin echt een prima week bij jullie gehad.
Wat ons betreft voor anderen die dit lezen een aanrader!
Groeten aan Bokito van Freek en Gijs!
Annelon & Kees
Annelon en Kees
schreef op 10 mei 2014
Even geduld...