Lieve Erwin en Raf,
Wat een leuke verra**ing was dat zรณ maar even in april naar Corfu. We hadden het nodig en we hebben mede dank zij jullie weer energie getankt. En wat hebben jullie veel gedaan dit jaar! Het was weer genieten en wat is Corfu groen zo vroeg in het seizoen. Lieve schatten we komen eind augustus weer terug en zien er nu al naar uit!
Lenie & Jacqueline
schreef op 28 april 2014
Even geduld...