Het wordt bijna saai ons commentaar, een van de eerste gasten bij Corfubungalow dit seizoen. Wederom een super relaxte week gehad. Er was nog veel gesloten maar jullie wisten ons weer naar andere leuke restaurantjes te brengen....TOP !! We wensen jullie een prachtig seizoen en willen het graag in september weer over doen!! Bedankt weer voor ALLES xx
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.