Wederom een heeeeeerlijke vakantie gehad bij/met jullie. Van veel gezellige etentjes genoten, lieve mensen ontmoet en topavonden gehad met de locals bij Alexi. Alles klopte.....zelfs t weer!!!!! Het was echt super mede dankzij jullie vriendschap, gastvrijheid en humor....efgaristo para poli moromoukes xxxx
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.