Hallootjes,
Nu we weer een weekje in de herfst zitten in Waalwijk beseffen we maar weer eens wat een paradijsje het was op Corfu! Zelfs zonder stroom 12 uur lang hebben we ons voor de eerde keer uitstekend vermaakt mede dankzij de geweldige gastvrije Erwin en Raf die ons zelfs hun aggregaat lieten meegebruiken zodat de koelkast het gewoon bleef doen tijdens de stroomuitval. Het was wederom Toppie!! tot gauw ziens......
Hanneke en Rob
schreef op 29 oktober 2013
Even geduld...