Lieve Raf & Erwin,
Twee weken bij jullie op Corfu, we hebben genoten. De mooie bungalow, de rust en de gezellige uurtjes bij de stamtafel samen met de andere gasten. Het eiland is een pareltje, zowel vanaf het water als rondtoerend over het eiland. We komen weer gauw terug!
Lenie & Jacqueline
schreef op 9 september 2013
Even geduld...