???? Lieve mensen,heel hartelijk bedankt voor een onvergetelijke week. We hebben genoten van jullie gastvrijheid. Ook de borrel en etentjes met Lucia, de Fam. de Vries en Ray hebben er voor gezorgd dat wij ons helemaal thuis voelden. Jassas kleine!
Norbert en Astrid
astrid en norbert
schreef op 20 augustus 2013
Even geduld...