Wij hebben heel erg genoten van de week bij jullie in een bungalow. Gastvrijheid en service staat bij jullie voorop en dat is aan alles te merken! De bungalow was fijn en het (bijna privรฉ)zwembad voor de deur was ook erg lekker. Verder natuurlijk de rust, โs morgens lopend vers brood halen in het dorp en de natuur. Heel relaxed en een warm gevoel om bij jullie te gast te zijn; echt helemaal vakantie. Als wij weer naar Corfu komen, komen we zeker weer bij jullie en we raden het ondertussen vast aan aan anderen. Bedankt voor een heerlijke week!
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.