Lieve Raf en Erwin,
We kijken terug op n heerlijk ontspannen week bij jullie. De vakantie begon gelijk al bij aankomst. Erwin die ons kwam ophalen en Raf die ons verwelkomde op een klein paradijsje. Mooie bungalow, heerlijk zwembad en geweldige omgeving. Zeker 'n plek om nog een keer naar terug te gaan. Onze kleine Max heeft en nog steeds over 'ons 2e huis' ????
Liefs Garmt, Irene en Max
Garmt, Irene en Max
schreef op 27 juni 2013
Even geduld...