Lieve Erwinen Rafaelle,
Wat mooi,schoon,lief,rustig,gastvrij,kortom wat is het toch geweldig om bij juliie op dat prachtige plekje te zijn weg van alle herrie!wij hebben wederom een geweldige vakantie gehad waar wij nog lang op kunnen teren.Vanaf het moment dat Erwin ons ophaalde van het vliegveld tot het afscheid hebben wij genoten,alles was wederom fantastisch geregeld de hulp bij het huren van de auto en motor,de etentjes in de geweldige restaurant's die wij zelf niet snel hadden gevonden en waar gastvrijheid bovenaan staat,ook jullie vrienden zijn geweldig!
Ook de tocht naar het topje van de hoogste berg van Corfu met Erwin als gids zal niet snel vergeten worden.
De gezelligheid met de heerlijke wijntjes bij jullie waren weer een hoogtepunt.
Erwin en Rafaelle nogmaals bedankt voor de goede zorgen en wij hopen in september nog een weekje te komen genieten.
Groeten Wil en Richard
Wil en Richard
schreef op 12 juli 2013
Even geduld...