Lieve Erwin en Raf,
Voor mij was het de eerste keer bij jullie, had heel veel van Brigitte gehoord en gezien en ze had niets teveel gezegd.
Ik heb enorm genoten van ons verblijf bij jullie, het is een geweldige stek die jullie daar hebben! Het ontbreekt aan niets en ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle goede zorgen, echt super.????
Ellen Kolenel
schreef op 17 juni 2013
Even geduld...