Lieve Erwin en Raf,
Eind mei voor de 2e keer bij jullie geweest, in een andere samenstelling maar ook deze keer was een groot succes. Ellen, mijn moeder en ik hebben het nog dagelijks over die fantastische dagen en het was fijn dat we zo veel met jullie samen hebben kunnen doen.
Voor mensen die op deze site komen en het niet kennen: GAAN!!! Een verborgen parel in een authentiek Grieks dorpje. Erwin en Raf zijn afgestudeerd in het aanvoelen en het zich inleven van hun gasten, het zal je aan niets ontbreken. Jawel, als je weer thuis bent want dan mis je ALLES wat je daar hebt mogen ervaren.
Tot de volgende keer ziens lieve Erwin en Raf!!!
Brigitte Wijbenga
schreef op 5 juni 2013
Even geduld...