Hoi Erwin en Raf,
Wij hebben heel erg genoten van onze vakantie op Corfu en vooral van jullie gastvrijheid! De huisjes zijn super en de plek is een paradijsje.Wij hebben de accu weer opgeladen en zijn zeker van plan een keer terug te komen.
Groetjes,
Franc en Annemarie
Annemarie Beernink
schreef op 15 mei 2013
Even geduld...