Halleekes,
Hier een berichtje uit het natte koude Waalwijk. We zijn gelukkig nog warm van binnen door jullie lieve gastvrijheid van afgelopen 11 dagen. Wat wรกs het toch weer fantastisch en wat zijn jullie toch een lieverds! Zelf een flesje bubbels werd opengetrokken toen jullie hoorden dat het 7 mei onze trouwdag was! Super bedankt nogmaals en.....we'll meet again! ????
Hanneke
schreef op 15 mei 2013
Even geduld...