Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht in het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Brigitte Wijbenga schreef op 2 april 2013
Dag lieve mensen, ik hoop dat jullie genieten van de lente in aantocht. Hier is het nog Siberisch koud. Gewoon even een berichtje om te laten weten dat ik heel veel zin heb om in mei te komen. Groetjes, Brigitte.
Beheerdersantwoord van: corfubungalow
Lieve Brigitte.

Wij hebben er ook veel zin in. Het doet ons goed hoe zeer jij staat te trappelen om bij ons te komen. Het gaat weer heel erg gezellig worden!

We zijn bijna klaar met alle klusjes en verbeteringen. Het zonnetje schijnt en de wijn met toebehoren zijn geduldig.

Zonnige groeten van ons....
Even geduld...