Hey Raf en Erwin,
Wij hebben geweldig genoten!
Wat een heerlijke plek en wat een rust zeg.
Kinderen vonden het geweldig om samen met Erwin citroenijsjes te maken. Indien mogelijk ontvangen wij graag het recept.
We gaan elkaar zeker nog eens zien.
Als jullie in Nederland zijn en in het oosten van het land, jullie zijn altijd van harte welkom.
Hartelijke groeten van ons allen.
Karin Erwin Pim Sophieke
Karin, Erwin, Pim en Sophieke
schreef op 12 november 2012
Even geduld...