Lieve Erwin & Raf,
wat was het weer gezellig en wat hebben we weer genoten. Zoals verwacht was een weekje echt te kort, volgende keer toch maar weer 2. Wij wensen jullie een superzomer toe!
Groeten en een dikke zoen, Annelies & Menno
Annelies & Menno
schreef op 12 november 2012
Even geduld...