Lieve Raf en Erwin,
De 4e keer en het was weer fantastisch om bij jullie op Corfu te zijn! Het voelde weer als thuiskomen en dat is zรณ fijn! De koffie met brood bij aankomst, homemade frietjes, samen bbq'n, dagje varen, ananas ijs, kletsen aan de tafel... We zijn Google dankbaar dat we jullie ooit gevonden hebben en dat we de meiden dit kunnen meegeven. We hebben het heerlijk gehad en kunnen er weer een tijdje tegen ๐
Bedankt voor alles! liefs Ellen, Marc, Meike en Jasmijn
Ellen, Marc, Meike en Jasmijn
schreef op 12 november 2012
Even geduld...