Ha moi,
een beetje laat (we zijn tenslotte al bijna twee weken terug), maar toch hebben we weer een fantastiche vakantie in jullie luxe resort mogen beleven. Uiteraard, zoals altijd, veel te kort. Dat moeten we dus nog maar eens over doen/de volgende keer wat we nu vergeten zijn in alle rust.
Onze dank is groot!!!
Latert
Henk
uit
Ten Boer
schreef op 12 november 2012
Even geduld...