Giassou Erwin en Raf
Het was een super week ,bedankt voor jullie gastvrijheid (de Grieken kunnen wat van leeren)als wij weer op kerkyra zijn komen zeker terug ,maar eerst jullie van de winter bij Rhodos in breda (PILAVAS STAAT AL KOUD)Adhou en bedankt
Yannis en Litsa
schreef op 12 november 2012
Even geduld...