Wat zullen we er eens van zegge deze keer : het klinkt misschien wat eentonig maar het was wederom VRESELUK !! vreselijk leuk-gezellig-relaxed en we hebben dan ook weer vreselijk genoten van alles. lieverds bedankt weer voor een TOP tijd bij jullie!
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.