Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht in het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Lenie & Jacqueline schreef op 12 november 2012
Twee weken zijn we geweest, het voelde weer als thuis komen, elke dag zon, uitrusten, genieten van de zee, gezelligheid rond en in het zwembad, het eten was overal weer een feestje, om 4 uur borreltijd het was weer geweldig. Elk jaar zie je dat de bomen gegroeid zijn etc, etc, Lieve Raf en Erwin, bedankt voor jullie gastvrijheid we kunnen er weer even tegenaan! XXXX
Even geduld...