Twee weken zijn we geweest, het voelde weer als thuis komen, elke dag zon, uitrusten, genieten van de zee, gezelligheid rond en in het zwembad, het eten was overal weer een feestje, om 4 uur borreltijd het was weer geweldig. Elk jaar zie je dat de bomen gegroeid zijn etc, etc, Lieve Raf en Erwin, bedankt voor jullie gastvrijheid we kunnen er weer even tegenaan! XXXX
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.