Lieve Erwin en Raf,
Onze eerste keer bij jullie (augustus 2012) en zeker niet de laatste keer!
Wat een heerlijke week voor ouders en kinderen.
DANK voor het maken van het Limรฉri voor Lina, de BBQ voor mijn verjaardag, de Griekse champagne, de theepot !!!, en vooral de gezelligheid en warmte (van de zon maar vooral ook van jullie) en ga zo maar door.
Tot zeker weerziens en lieve groeten van ons allemaal.
Gerben, Brigitte en kids Wijbenga.
Familie Wijbenga
schreef op 12 november 2012
Even geduld...