....Ja, wat moet ik nu toch zeggen? Vorig jaar een week en nu 3 weken maar dat lijkt nog te kort!!
M.a.w. het was weer super!
Volgend jaar gewoon weer.
liefs van ons uit Den Haag
Martin Janet Julia
schreef op 12 november 2012
Even geduld...