Lieve Raf & Erwin.
Helaas alweer tijd om naar huis te gaan. We hebben een superweek gehad. Mede dankzij jullie gastvrijheid, jullie warmte en zowel Haagse als Utrechtse humor. En niet te vergeten de ouzootjes & wijntjes.
We hebben genoten en en wat ons betreft gaan we op herhaling.
We wensen jullie nog een fantastische tijd toe en mogelijk tot gauw.
Liefs
Ginette
Natalie & Fabian.
Ginette, Natalie en Fabian
uit
Den Haag
schreef op 17 juni 2025
Even geduld...