Lieve Raf en Erwin
Wat een paradijsje wat jullie bezitten.
De gezelligheid de gastvrijheid
Het gezellig uit eten met z'n alle
De mooie excursies
De boottocht (waanzinnig)
De Pandokrator bezoeken (wat een uitzicht)
De gezellige avonden met elkaar
Wat wil een mens nog meer
Een oase van rust
Bij jullie is echt niets te veel gevraagd.
Jullie zijn schatten en voor ons zeker tot gauw
Groetjes Debbie en Sergio xxxx
Debbie en Sergio
uit
Den Haag
schreef op 20 oktober 2024
Even geduld...