Beste Erwin en Raf
Nogmaals dank voor alles, de gastvrijheid, hele fijne tijd gehad, veel gezien en ontdekt.
Volgende keer meer van het eiland ontdekken.
Ook Rafaele, dank voor de gastvrijheid.
Tot ziens en tot weerzien.🙏
Groetjes Wilma en Roy
Wilma en Roy
uit
Vlaardingen
schreef op 7 oktober 2024
Even geduld...