Erwin & Raf
Ik heb een top vakantie hier beleefd
Ook dankzij jullie gastvrijheid en vrolijkheid was het hier goed te vertoeven
Eiland is ook super mooi bijna heel het eiland gezien in 14 dagen
Wat ik ook een aanrader vindt huur een scooter en trek er op uit geweldige mooie dorpjes hier
Echt fantastische een vakantie om nooit te vergeten
Liefs Edwin van de Velde uut Nummer 1
Edwin van de Velde
uit
Nummer EÊn
schreef op 5 oktober 2024
Even geduld...