Lieve Raf en Erwin,
wat hadden we er weer zin in!
Na Noorwegen en Oslo,
weer lekker bij jullie in Corfu Bungalow!
Meestal is er zonneschijn,
maar ook bij regen en donder is het hier fijn.
Ver van huis,
voelt het toch als thuis.
Na 16 jaar
zijn we hier nog lang niet klaar.
Bedankt voor alles en tot snel,
want we komen terug, dat zeker wel!
xxx Ellen en Jasmijn xxx
Ellen en Jasmijn
uit
Wormer
schreef op 23 augustus 2024
Even geduld...