Lieve Erwin en Raf.
De familie was weer compleet, er was zon, zwembad, gezelligheid รฉn blauwe kaas.
We hebben weer genoten!
Net als 15 jaar geleden trouwens, Corfu en jullie bijzondere plek gaan nรณรณit vervelen.
Het is tijd om te gaan, maar we weten nu al รฉรฉn ding zeker: wij komen terug!
Doei doei, veel liefs, bedankt voor alles
Marc, Ellen, Meike en Jasmijn
Familie Prins
schreef op 18 juni 2024
Even geduld...